Bąbelkowy dywanik

Polski: To chyba najdłużej czekająca na dokończenie rzecz, którą uszyłam. Pojedyncze części zrobiłam z dwa lata temu, a niedawno udało mi się zmobilizować i dokończyć. Pierwotnie miał być dwukrotnie większy, ale gdyby tak miało być, nie doczekałby się końca :)

English: This is a thing I've sewn for veeery long time. Single parts was ready about 2 years ago. I wanted it to be bigger, but then I would never finnish it.

Uszyty z bawełny, kwiatowa część z zasłonki.

The bubble quilt- rug is made from cotton. The flowery part is made from a thicker one.

Kolory bardzo praktyczne, w ogóle się nie brudzi.


Bąbelki wypełnione są kawałkami pianki obiciowej.

Bubbles are filled with an upholstery foam.

Nie użyłam lamówki, tylko skroiłam większy kawałek i zawinęłam na kształt lamówki.

I didn't use a bias tape. I've cut more fabric on bottom and rolled it on.

Zainspirował mnie dawno temu dywanik (tutorial).

Here is my inspiration(tutorial).

Tutorial

Komentarze

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Skomentuj