Oderwanie

Polski: Sesja w trakcie, ale brakuje mi bardzo pisania, więc dziś krótki post i zaległy uszytek.

English: I'm in the middle of the exams time now.

O szyciu nawet nie mam co pomarzyć, ze względu na natłok obowiązków, więc choć trochę się do niego zbliżę tym postem i zdjęciami :)

I don't have time for sewing, so I'll at least write a post.

Uszyłam siostrze etui na cienkopisy, które równie dobrze może znaleźć zastosowanie do przechowywania pędzli, czy drutów.

One of my old crafts is the pencil case.


Konstrukcja bardzo prosta. Uszyta z wiśniowego jeansu, kupionego dawno temu i czekającego na wykorzystanie, natomiast kwiecista tkanina była poszewką, znalezioną w lumpie. Koronkę dostałam od przyjaciółki, Jest ręcznie tkana, więc musiałam ją naszyć na wstążkę, żeby ją wzmocnić.

It is made form the red denim and a floral cotton. The lace is hand made.

Więcej zdjęć.

Some photos.

Komentarze