Konkurs Brother

Polski: Na początku maja brałam udział w konkursie na facebooku organizowanym przez o-rety i maszynybrother.pl.

English: Early this month I took part in a facebook competition.

Sama nazwa konkursu Przemień ciucha, wygraj overlocka mówi wszystko ;)
(zapraszam do obejrzenia galerii, istna skarbnica pomysłów!)

The competition named Remake a clothing, win an overlock. Just look into the photo gallery, it's a place with hundred inspirations.

Na celownik wzięłam ogromną, mięciutką sukienkę dzianinową w pięknym kolorze.

I've used a huge, soft, navy blue dennim dress.

Sukienka przed przeróbką

Sprułam ją do zera i wykroiłam z fragmentów wszystkie części. Jako, że przód był kopertowy, musiałam trochę się nagimnastykować żeby wykroić co potrzeba.

Paski na plecy przed zszyciem i rozcięciem

Jak zwykle też utrudniłam sobie zadanie i postanowiłam, że wszystkie szwy będą niewidoczne na lewej ani prawej stronie. Udało mi się to zrealizować pawie w 100% i gdyby nie szew łączący spódnicę z górą, byłaby dwustronna sukienka ;)
Najtrudniejszym momentem chyba było ułożenie pasków, żeby były równo, odpowiednio napięte i końce schowane pomiędzy dwoma warstwami materiału.

W trakcie spinania(dopiero połowa!)

Konkurencja była ogromna, moje zdjęcia nie dorównywały innym, więc winię tylko siebie o rezultat :) Wyciągnęłam parę wniosków i może innym razem się uda !

There was so many awesome remakes, that I've had no hope for winning the main prize.

Komentarze