Spódniczka ze spodenek

Polski: Bardzo lubię nosić wzorzyste spódniczki, podobnie jak lubię oszczędzać. W związku z tym często odwiedzam SH w poszukiwaniu tkanin, bądź ciuchów do przerobienia.

English: I love patterned skirts and not to spend a lot of money. So I usually go to SH to search oversize clothes or some fabrics.

Przed

Tym razem na celownik wzięłam duże, kwieciste spodenki, poprzecierane na bokach i w kroku

This time I've found huge, flowery and a bit damaged shorts.

Miętowe spodenki w moim rozmiarze dla porównania

Dzięki dużemu rozmiarowi, mogłam bez problemu odciąć uszkodzone elementy i skroić na nowo spódniczkę. Wzór pozwolił ukryć szwy na środku spódniczki.

Because of its big size, I could easily cut new parts for skirt.

Wstępnie marszczenie miało być z tyłu, jak oryginalnie w spodenkach, ale podczas przymiarki zmieniłam zdanie i jest prosta z tyłu, a z przodu mocno marszczona.

At the very beginning I wanted to place the folds at the back, but that didn't look good.

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie założyć ją odwrotnie ;)


Nie obyło się bez wpadek. Wypruwając pasek ze spodenek, za mocno pociągnęłam i... tak powstały zaszewki :D

Ciężko mi było uchwycić odpowiednie kolory na zdjęciach. Najbardziej adekwatne do rzeczywistych są chyba te sprzed przeróbki :)

It was hard to me to capture the real color. I think the first two photos show it best.

Komentarze