Fiołkowa baletnica

Polski: Jak byłam dzieckiem, to zawsze chciałam mieć spódniczkę jak baletnica. Dla mnie już za późno, ale dla Małej nie ;) W sh znalazłam spory kawałek fioletowej siateczki, która idealnie pasuje na spódniczkę baletnicy. Siateczka była chyba wcześniej używana jako firanka, bo miała w równych odstępach porobione dziurki.

English: When I was a child I wanted to have ballerina skirt. I am too old for it but for the Little Girl not yet. In my collection I have a lila mesh fabric that is perfect for the skirt.

Jako, że to siateczka, musiałam dodać podszewkę, na którą wykorzystałam stary top. Spodobało mi się to zestawienie kolorystyczne.

For lining I've used a old top. I love the combination of colors.

Siateczka wprawdzie mogła być odrobinę sztywniejsza, ale zrobiłam ją z 4 warstw i nie wypada najgorzej.

The skirt has the lining plus four layers of the fabric..

Nie mam dobrych zdjęć na Małej, bo nie przepada za przebieraniem się, więc bluzeczka zbytnio nie pasuje :)

The pictures are not good enough and the shirt doesn't really match because Girl doesn't like to dress up.


Koszt spódniczki, to może jakieś 3zł albo i mniej, więc znów - Opłacało się! :)

Komentarze