Drobnostki

Dzisiejszy post o drobnych rzeczach, które kiedyś udało mi się uszyć. Przeważnie były to rzeczy robione szybko i nie dla mnie, więc przed wyjściem w świat robiłam jedynie szybkie zdjęcie.

  1. 1.

    Woreczek na drobiazgi uszyty w 10 min włącznie z wybraniem tkaniny i ozdobieniem. Uszyty z bawełny, wiązany sznurkiem do sutaszu. Kwiatek jest zrobiony jakby z papieru wypełnionego pianką (?) ciężko określić, kupione w sklepie papierniczym z celem przyozdobienia kartek ;)

  2. 2.

    Etui na słuchawki, również z bawełny. Kolejny raz wykorzystałam bawełnę z Andover Fabrics (poduszka, zakup,). Szyłam dawno i jak dziś patrzę na zdjęcia, to aż się dziwię, że tak krzywo to uszyłam... Korzystałam z tutorialu. Uszyłam później jeszcze drugi, ale nie mam zdjęć :)

    Using this tutorial I've made a earbud pouch. It was long time ago, so now I can see how bad sewn it was..

Na szczęście zbliżam się do momentu, w którym mogę zacząć publikować posty z uszytymi niedawno czasu, bo prawie wszystkie zaległe zdjęcia już opublikowałam.

It's finally the moment when I have almost any pictures of things sewn some time ago and I can publish the most current things ;)

Komentarze