Ulubiony, przypadkiem ;)

Polski: Hej! Ostatnio ponarzekałam, na zdjęcia, więc w sobotę zrobiłam parę zdjęć. I tak oto, przedstawiam Wam mój ulubiony golf, uszyty z rok temu z niesamowicie miękkiej dzianinki. Szyłam bez wykroju, trochę na oko, trochę na podstawie kilku innych swetrów.

Angielski: Hi! Last time I've complained because of photos, so last Saturday I took some. And here, you can see my favourite polo neck sweater, I've made last year from an extremely soft knit fabric. I've made it without any pattern, just using some old ones as a template.

W trakcie szycia myślałam, że nie wyjdzie, ale na szczęście stało się zupełnie odwrotnie i ze zwykłego swetra awansował na ulubiony.

While I was sewing I thouht it would be a disaster, but luckily it turned out quite the opposite and has promoted from an ordinary sweater to my favourite.



Na zdjęciach wygląda jakby miał rękawy kimonowe, ale nie jest. Nie jest też rozszerzany ku dołowi. Przydałyby się zdjęcie na mnie, ale nie miał kto go zrobić ;)
I na koniec szybki rzut na detale. Swoją drogą do dziś nie wiem, na której stronie powinnam była wykończyć miejsce wszycia golfu. Ostatecznie wykończyłam na zewnątrz, a ładniejsze jest z lewej strony. W praktyce po obu stronach jest niewidoczne, więc nie ma problemu :)

It looks like it has butterfly sleeves, but it doesn't.
At the end the quick glimpse on the details. By the way I'm still not sure if the neck is finnished on the good side. However, the stitches are invisible on both sides, so it's no problem.

Komentarze