Uff jak gorąco, puff jak gorąco

Polski: Tak, przyznaję się, narzekałam, że zimno, to teraz mam za swoje ;)

English: It's 32 degrees outside (yes I've complainded about the cold).

Już nawet krótkie spodenki nie spisują się, tak gorąco. Ale dzięki temu przypomniałam sobie o sukience uszytej w zeszłym roku na takie okoliczności. Najważniejsze to:

  • Jest z cieniutkiego lnu
  • Kształt worka, więc jest ale jakby jej nie było
  • Ma piękny kolor (którego nie udało mi się uchwycić aparatem, najwierniej na pierwszym zdjęciu wyszedł)

It's hot even in shorts, so I've memorized about dress made last year. It's totaly oversize, made from linen. I could't catch the real colour, so you have to trust me, that it's beautiful :)

Uszyłam ją z lumpeksowej sukienki, która (ciężko w to uwierzyć) była jeszcze większym workiem. Dodałam wstawkę z tkaniny, którą dostałam od przyjaciółki (niestety mały skrawek tkaniny i jedynie mogę z niego wstawki porobić)

I've made it from triffed dress. The original was much more oversize, so I could cut a new dress from it.

Wskoczyłam w sukienkę i już tylko trochę gorąco :)

Komentarze