Tęczowa panterka

Polski: Podczas zakupów w moim ulubionym SH znalazłam ogromną bluzkę w piękny wzór.

English: I've bought in SH a shirt with a lovely print.

Na początku nie wiedziałam jeszcze co z niej powstanie, ale wiedziałam, że się nie zmarnuje, więc kupiłam bez wahania.

I didn't know then how I'll remake it, but I knew someday I will.

Przed (szara bluzka w moim rozmiarze dla porównania)

Kiedy w końcu doczekała się na swoją kolej, wiedziałam, że będzie to luźna bluzka z raglanowymi rękawkami.

When it was time to remake it, I knew it'll be a baggy blouse with raglan sleeves.

Po uszyciu stwierdziłam, że przyda się jeszcze jakiś akcent i padło na złoty zamek, który wszyłam z przodu. Zamek jest w pełni sprawny, więc można zrobić dekolt do pępka ;D

After sewing I've added a zipper.


Na tylnej części zostawiłam fabryczne wykończenie dekoltu, resztę odprułam i lamówką wykończyłam nowy dekolt. Wykorzystałam też fabryczne wykończenie dołu bluzki.

On the back I left the original bias tape and unseamed the rest of bias tape. When the blouse was done, I've sewna it again to the neckline. I've left also finnish of the bottom.

Komentarze