Coroczny zastój z serduszkiem w tle

Polski: Pewnie zdążyliście zauważyć, że moja aktywność na blogu po wakacjach spada. Studia zajmują mi dużo czasu i nie mam dostępu do maszyny, szyję weekendami, więc nowe uszytki powstają, ale nie mam czasu zrobić im zdjęć.

English: Studies take me a lot of time, so my blog is getting quiet. I do sew now, but don't have enough time to take pictures of the stuff.

W kolejce czeka co najmniej kilka rzeczy i mam nadzieję, że prędzej czy później uda mi się je opublikować. Jest kilka rzeczy, na temat których chętnie usłyszę Wasze uwagi.

There is a lot of clothes waiting for publication and I hope I'll do it soon.

Póki jednak nie mam porządnych zdjęć, zobaczcie, co uszyłam z kawałka filcu.

Meanwhile look what I've made from a piece of fleece.

Przyznaję, że nie przepadam za ręcznym szyciem, jednak czasem mam na to ochotę. Jako,że zawsze podobały mi się nietypowe, personalizowane zakładki do książek, gdy miałam więcej czasu postanowiłam taką sobie sprawić.

I dont't really like the hand stitching, but from time to time I want to make something. I like personalized bookmarks, so I've decided to make my own cute bookmark.

Mam dużo Lidlowskich zestawów kreatywnych, wśród których często można znaleźć kawałki filcu różnej grubości. Znalazłam grubszy czerwony i cieńszy biały. Po chwili namysłu powstał pomysł na serduszkową zakładkę.
Szybki szkic, nożyczki w dłoń i części gotowe. Pozostało tylko zszyć. Szyłam ręcznie, żeby dodać charakteru.

In a creative set I've found thick red and thin white fleece pieces. I've decided to make a hearth-shape bookmark.

Po zszyciu nadal czegoś jej brakowało, zajrzałam więc w moje krawieckie zbiory i znalazłam w (znów Lidlowskim) zestawie nici metaliczną w kolorze złota, która mi tu pasowała.

After sewing the fleece pieces together I've added a gold hand stitch on top of the hearth.

Ścieg którym wykonałam wzorek, to chyba ścieg łańcuszkowy, ale głowy nie daję, bo improwizowałam :)


Jako zakładka sprawuje się świetnie, chyba każdy kto ją widział, zwrócił na nią uwagę.

The bookmark is perfect to use and everyone like it.

Swoją drogą, polecam te zestawy z Lidla. Jeśli chodzi o zwykłe nici, to wprawdzie można taniej kupić przez internet i samemu skompletować, ale metaliczne, elastyczne, czy przezroczyste według mnie są dobrej jakości i nie wychodzą drogo. No i mamy w ładnym, plastikowym pudełeczku :)

Komentarze