Rozgrzewające podarki

Polski: W tym roku postanowiłam zrobić dla znajomych mini-upominki. Pierwotnie miały być to po prostu nalewki, ale jak zamówiłam buteleczki, stwierdziłam, że można z nimi zrobić coś fajnego :)

English: This year I wanted to make some mini-gifts for my friends. Firstly I wanted to give homemade liqueur in cute mini bootless.

Nalewka to domowej roboty Bailey's, który smakuje równie dobrze jak sklepowy, więc polecam. Przepisów można w sieci mnóstwo znaleźć. Smakuje równie dobrze bez niczego, jak i jako dodatek do kawy.

I've made homemade Bailey's. (You can find lot of recipes in the web). It is very tasty, especially with coffee ;)

Wracając do prezentów, chciałam zrobić choinki, dzwonki, aniołki i milion innych rzeczy. Standardowo skończyło się na braku czasu, więc wyszły tylko choinki.

My initial idea was to make christmass trees / bells / angels/ ... . As usually I had not enough time, so I've made just the trees.

Większość uszyłam z tkaniny kostiumowej, która zalega w szafie od daaawna. Zostało mi jej jeszcze sporo, więc może kiedyś uszyję z niej coś dla siebie.

Wszystko przyozdobiłam cekinami, jakimś znalezionym sznurkiem, który w sumie nie wiem czym jest, bo z jednej strony przypomina sutasz, ale to nie to samo ;) Oprócz tego wykorzystałam łańcuch choinkowy, pocięty na koraliki. Polecam to rozwiązanie, bo wychodzi bardzo tanio, a efekt niczego sobie.

To decor the gifts I've used sequins, some glittery threads and a lace found in my craft stuff.

Wszystko przykleiłam zwykłym klejem do takich prac (Magik), a sznurek przeszyłam połyskującą nicią.

The lace is sewn with the red-glittery thread and the rest just glued on.

Uszyłam jeszcze jedną, tym razem ręcznie, z filcu i chyba ta jedna podoba mi się najbardziej. Jej uszycie zajęło mi porównywalnie dużo czasu co pozostałe, więc jak zdążę, pozostałe też będą filcowe.

One of the trees is sewn all by hand and I think it's the best one. Creating process was as long as the rest of trees. I hope I'll find some time to make more.

W szafce czeka jeszcze 10 buteleczek, więc może nie zostaną gołe w te Święta ;)

I have 10 bootless more waitin' at home, so maybe I'll mange to dress it up until Christmass.

Komentarze