Dziewczyńskie kolory

Znalazłam w szafie męską bluzę z fajnej, ciepłej dresówki. Pocięłam ją z myślą o bluzie dla siebie, ale tyle było w niej wstawek, że bluza musiałaby być mocno posztukowana, więc pocięte części dzianiny leżały czekając na lepsze czasy. I tak któregoś razu stwierdziłam, że na gatki do przedszkola w sam raz. Krótka konsultacja z Małą, czy kolor fajny, FAJNY - szyjemy.

I've used an old blouse to sew pats to the kindergarten. The Girl approved the color, so I've started to sew.

Przód

Odrysowałam kształt z pasujących spodni, trochę dodając na podwinięcia. Skroić musiałam z czterech części, bo nie było kawałka, na którym mogłabym ułożyć całą nogawkę. Szycie szło gładko, szyłam głównie ściegiem owerlokowym (10), co załatwia łączenie i obrębianie zapasów.

I've used the fitted leggins as pattern. For sewing I choose (10) seam type.

Podwinięcia przeszyłam ściegiem krytym (7), gumkę w pasie wciągnęłam na końcu szycia.

In waist and leg finish the (7) seam.

Żeby nie było zbyt nudno, dodałam etniczne kieszonki, wybór tkaniny oczywiście skonsultowany z Małą - szyjemy dalej.

I've also made the pockets for which fabric was also approved by Girl.

Jak wszystko było skończone, przynoszę Małej spodenki do przymiarki i... NIE, nie ubierze ich, bo to są kolory dla chłopców. -Ale przecież jak pytałam, to było ok. -Nie, to są spodnie dla chłopców. Nie pomogły nawet różowe elementy na kieszonkach, więc takim sposobem spodnie leżą sobie w szafie i nie mam zdjęć spodni w użyciu ;D

After finish I've asked the Girl to try it on and guess what - she won't do this because the colors are for boys only ..

Komentarze